nedelja, 2. november 2014

Simple Lace Nails + Pictures From Photo Shooting

Obožujete črne nohte, ampak se zavedate, da niso vedno primerni? Poleg tega pa imate rade še čipko? Če ste se v teh odgovorih našle, berite naprej, saj sem za vas pripravila še eno čisto preprosto idejo za vaše nohte, zaradi katere sigurno ne boste ostale neopažene. Ker sem imela včeraj še photoshooting z mojo psičko Bejo in sem na slikah imela to manikuro, prilagam še nekaj fotk ;)

Do you like black nails, but you know that they are sometimes inappropriate? And you also like laces? Then keep reading. I made a simple idea for your nails, to look fabulous, even if they are quite neutral. And because I had a photoshooting with my black Pug Bella Nera yesterday, and I wore this manicure, I'm going to show you some pictures as well.

Ampak naj najprej pokažem nohte:
But let me show you nails first:


Za izdelavo so zelo preprosti. Potrebuješ le črn stamping lak, šablonco, ki spominja na čipko (ali pa tudi ne, lahko improviziraš) ter prozorn lak.
They are really easy to do. The only things you need are: Regular topcoat, stamping plate that resembles lace (or you can improvise) and black stamping polish.

Sama sem uporabila naslednje produkte:
I used these products:
  • Makeup Revolution Top and Base Coat (motivi iz šablonc se resnično dobro primejo nanj/stamping patterns stick very good on it)
  • Essence - Stamp me! Black
  • Pueen 27 
  • Swarovski cristals (optional)
Tukaj pa so še obljubljene slike iz shootinga s fotografom:  IJ Photography.
There are promised pictures from photo shooting with IJ Photography.



P.S. Še slabih 50 všečkov na moji uradni strani Sarah Polisholic manjka, do prvega Giveawaya!
P.S. Only something less than 50 likes on my Official FB page Sarah Polisholic, to my first Giveaway!

Ni komentarjev:

Objavite komentar