ponedeljek, 16. marec 2015

Essence - It's Nude, Dude! & I'm So Fluffy Reviews

Si že videla nove Essence odtenke iz kolekcije pastelnih in nude barv? Danes sem se odločila pokazati po enega iz vsake kategorije.

Essence - The Nudes - It's Nude, Dude!





Ta odtenek mi je takoj padel v oči. Na prvi pogled se mi je zdel "dvojnik" laka OPI - My Private Jet. Pa vendarle sem ob nanosu opazila, da ima v sebi malce več zelenega podtona. Lak je super prekriven, saj je dovolj le ena plast (na sliki sem nanesla dve). Ima pa manjšo pomanjkljivost. Tekstura se mi zdi bolj gosta, zato je bolj pocast. Preizkusila ga bom za stamping tehnike. Kljub malim bleščicam se odstranjuje brez večjih težav. Po 3 dneh uporabe sem opazila, da so se mi robovi začeli krušiti. Iz kolekcije THE NUDES imam še odtenke I Nude It, Cupcake Topping, Hope For Love (ki sem ju uporabila v tej objavi Day'n'night manicure) ter Crunchy Cake. Za slednje bom naredila še swatche in jih objavila v prihodnjih dneh. Zaljubila sem se v odtenek I Nude It, kaj več o njih pa v posebni objavi.

Essence - The Pastels - I'm So Fluffy


Glede na to, da imam v svoji kolekciji lakov že ogromno pastelnih odtenkov, sem kupila le Essence - I'm So Fluffy, ki je prisrčen nežno oranžen odtenek z mat finišem. Priznam, da slika ni ravno posrečena, saj je v resnici bolj oranžen, pa vendarle. Ker nisem ljubiteljica mat odtenkov sem nanesla še nadlak ter bleščico iz Essence Nail Art Stickers - Big, Bling, Bling seta. Na WL iz te kolekcije imam še Essence - Sparkles In A Bottle ter Essence - So Lucky.

Si že sprobala kakšen lak iz teh dveh kolekcij?


Ni komentarjev:

Objavite komentar