sreda, 28. januar 2015

Day 'n' Night Manicure

Hey!
Dolgo mi ni uspelo nič napisati - izpitno obdobje in komaj najdem kaj časa zase. Zato sem se danes odločila spisati objavo s kar 2 superhot idejama, en za dnevne priložnosti in drugi za večerne. Looka sta malce nenavadna, ampak zakaj bi podnevi vedno nosile nevtralne odtenke in ponoči rdeče :)

Pri svojem zgornjem looku sem skombinirala dva nova lakca iz omejene Essence kolekcije in sicer: 07 Hope for love kot bazo, čez konice pa sem namazala 04 Cupcake Topping. Res se mi zdi takšna prisrčno nevralna kombinacija, ki paše k vsaki dnevni priložnosti, a vseeno ni tista klasična, ki jo lahko vidimo vsak dan.

Ponoči pa smo lahko malce drznejše kajne?! Zato sem si za večerni look izbrala Essie Mesmerized in čez nanesla BM 410 vzorček s pomočjo OPI Push and Shove laka, ki je super prekrivne srebrne barve. Na palec, prstanec in mezinec sem nanesla KIKO 06 Poker, ter čez prva dva še Nicole by OPI matte top coat, čez mezinec pa Flormarjev Genious Glitter v odtenku Time Freezer.

Viola, smo že pripravljene.
Katere odtenke pa ti najraje nosiš za day'n'night priložnosti?

Ni komentarjev:

Objavite komentar