nedelja, 21. september 2014

Flormar Supermatte M104 review

Iščeš popolno jesenski odtenek rdeče? Potem je morda ravno Flormar M104 pravi zate! Ker se sama ne morem naveličati rdečih odtenkov sem se odločila testirati Flormar Supermatte M104.


CENA: 5/5
Za ceno 2,99 dobiš kar 10 ml laka, v tipični Flormarjevi embalaži.
EMBALAŽA: 4/5
Embalažo sem ocenila z oceno 4/5, saj sem navdušena nad kvaliteto čopiča in lahkotnost nanašanja tega lepotca. Edini minus je ta, da zaradi podolgovatega pokrovčka zasede kar nekaj prostora in ga je težje pospraviti v kakšen mini žepek najljubše torbice ;)
KONSISTENCA: 4/5
Konsistenca je zelo gosta in posledično tudi super prekrivna. Kljub temu se da nanašati tanke sloje, ki se dokaj hitro posušijo. Kot sem že omenila, ga je resnično lahkotno nanašati, moti me le to, da se kljub pravilnem shranjevanju (po uporabi je potrebno sčistiti navoj, shranjevati v temnejšem in bolj hladnem prostoru) sčasoma malce izsuši in postane bolj "pocast". Naj vas ime linije SUPERMATTE ne zavede, saj lak z mat efektom nima nič skupnega. Lesk po nanosu je povprečen, lahko pa ga popraviš z nanosom supersvetlečega nadlaka: Chanel Laque Brilliant Extreme Top Coat.
OBSTOJNOST: 3/5
Lak je srednje obstojen. Na naravnih nohtih se obdrži nekje 3-4 dni, potem pa se začne malce krušiti. Obstojnost se da podaljšati s pravilnim nanosom in uporabo kvalitetnega nadlaka. Kaj več o tem si lahko prebereš tukaj: Pravilno lakiranje nohtov.
CELOTA:  4/5
Končna ocena je nekje 4/5 kar je za rdeč lak super ocena, saj je resnično težko najti takšnega, ki bo tako prekriven kot Flormar Supermatte M104. Navdušuje me tudi sam odtenek, ki je temno rdeč brez primesi kakšnih drugih podtonov. Lak je v moji zbirki že kar cca. pol leta, zato sem ga imela možnost temeljito preizkusiti. Odlično se poda z Konadovimi mojstrovinami, lahko pa ga nanesemo tudi kot peel off gelish, s pomočjo Essence Gel At Home produktov - preizkušeno. Na nogah se mi je Flormar Supermatte M104 peel of manikura obdržala kar en mesec. Več o Essence Gel Nails At Home tukaj.
Swatchi:




Ni komentarjev:

Objavite komentar