sreda, 13. avgust 2014

Summer must have izdelki

Tako, za svoj nasledni post sem se odločila objaviti svoj must have izbor izdelkov tega poletja. Med njimi niso samo lakci, ampak tudi nekaj drugih stvari brez katerih to poletje nikakor ne morem.

moji summer must have <3 izdelki

1. Ampak kot se za vsako tapravo polisholičarko spodobi so na prvem mestu lakci. In to ne samo en ali dva, pač pa mojih najljubših 5 to poletje. Že nekaj časa sem kar navdušena nad Flormar lakci, saj me ne navdušuje samo prekrivnost, pač pa tudi obstojnost in lesk le-teh. Pri nas sem jih zasledila samo v Supernovi na Rudniku, kjer imajo posebno stojnico, tudi z drugimi kozmetičnimi izdelki omenjenega podjetja, kjer sem kupila 3 super poletne odtenke: flurescentno roza Flormar pretty P18, flurescentno rumen Flormar pretty P06, ki sta mimogrede must have prav vsakega poletja ter Flormar 300, ki je klasičen bel lak, edina razlika med drugimi je odlična prekrivnost (za popolno snežno belo barvo sta zadosti le 2 plasti). Cena lakov je od cca. 2 € (pretty laki) - cca. 5 €(večja embalaža, bolj tekoči) zato mislim, da za svoj cenovni razred ponudijo ogromno. Sestavine so dokaj povprečne, pa vendarle brez izjemno toksičnih snovi. So pa pravi mojstri za odtenke, saj ponujajo ogromno različnih lakov, s posebnimi finishi in ogromno odtenki. Pravi raj za vse polisholičarke. Naslednji must have tega poletja je pastelno rumeni odtenek Manhattan 21G Lotus effect linije z izvlečkom lotusa, ki ponujajo izjemno preprost nanos,  dobro prekrivnost in lep finiš. Sicer je malo manj obstojen od flormarovih lakov, ampak obstojnost se z pravilnim nanosom da podaljšati. Kaj več o tem si lahko preberete v mojem prvem postu: Popoln vodič za popolne nohte Kupite ga lahko prav v vseh drogerijah pri nas, stane pa okoli 5€. Zadnji, a zato nič manj pomemben pa je: Flormar Supershine P078 v izjemno lepem pastelno oranžnem odtenku, kupljen v središču Porta, na ulici Rua de Santa Catarina, zato ima zame posebno vrednost. Razlika med Slovenijo in Portugalsko glede Flormar izdelkov je ta, da v Sloveniji kupiš brez posebne embalaže, tako kot večino drugih lakov dostopnih v drogerijah. To je lahko kar minus, saj če ne paziš lahko kupiš takega, ki je že malo izsušen, ker veliko punc v sami trgovini probava odtenke. Na Portugalskem pa jih kupiš zapakirane v zelo lepih embalažah, zato si lahko prepričana, da ga ni uporabila še nobena. Poleg vsakega laka pa imaš nalakiran plastični noht, tako da lahko dejansko vidiš kako izgleda izbrani odtenek. Zelo priročno. So pa vse Flormarove trgovke, na Portugalskem in v Sloveniji izjemno prijazne in ti bodo z veseljem priskočile na pomoč.
Flormar pretty P06, Flormar pretty P18, Flormar 300, Manhattan 21G, Flormar supershine P078
2. Na drugo mesto se je uvrstila moja večna spremljevalka, ki jo nosim vedno s seboj: Tangle Teezer Salon Elite krtača za lase v živo roza barvi, ki razvozla še tako boleč vozel. Kupila sem jo v Müllerju v Avstriji, prb. leto pa pol nazaj za 14,90€ Od takrat sva nerazdružljive! Priporočala bi jo vsaki punci z dolgimi lasmi, ki se radi vozljajo, saj je resnično št.1 v boju proti vozlom. Pri nas jo med drugim lahko kupiš v spletni trgovini salma.si za 10,10€.



3. Naslednji izdelek je popolni par s Tangle teezer krtačo: Uniq one spray za nego las, z dišečim vonjem kokosa. Sprva sem mislila, da je izdelek "larifari" in sem bila dokaj skeptična pred nakupom. Nato mi je frizerka po barvanju in pranju las nanesla ta "magični sprej". Moje lase je takrat razčesala brez kakršnega koli problema, pa naj povem da so bili še pred kakim letom v zares obupni kondiciji zaradi konstantnega svetlenja na blond barvo. Sedaj po slabem letu uporabe lasje niso več tako lomljivi. Proizvajalci uniq one spreja pravijo, da: uporaba spreja lase zavaruje pred lomljenjem (se strinjam), obnavlja uničene in suhe konice (se strinjam), lasem doda lesk in prepreči štrlenje "baby laskov" (dokaj resnično - kadar je ogromno vlage mi baby laski vseeno štrlijo), lasje so po uporabi mehki (se strinjam), zaščita barve las z UVA & UVB filtri (se mi zdi da je nekaj na tem, glede na to da po 3 tednih morja moji lasje niso tako uničeni kot vsako leto), lažje česanje in likanje in izjemna pomoč pri razčesavanju vozlov (RESNIČNO pomaga razčesati še tako močen vozel), dolgo obstojna frizura (se strinjam, čeprav se mi znajo po 2 dnevih spodnji lasje spet malo zavozlati, ampak takrat nanesem čisto malo uniq one spreja na spodnji del las in so spet takšni kakršni morajo biti), preventiva pred razcepljenimi konicami (recimo ocena nekje 3,5/5 kar je dokaj solidno), doda volumen (glede tega vam ne znam povedati ocene, saj imam zelo goste lase in mi volumen ne predstavlja težave, je pa definitivno res da sprej las ne obteži). Skratka moja končna ocena je nekje 8/10 kar je odlično, saj se po mojem mnenju lahko malo izdelkov kosa z njim. Kupite ga lahko pri vsaki malo bolj založeni frizerki po ceni 15€. Pravijo da je super sprej s podobno funkcijo tudi: Paul Mitchell Lite Detangeler, ampak ga sama še nisem sprobala, tako da vam težko podam oceno.



4. Super par tega poletja sta tudi Bronzer ter Šminka znamke Make up Revolution, ki je resnično Revolucionarna, saj za zelo dostopne cene nudijo izjemno kvaliteto. Oba izdelka imata zelo lahko teksturo, zato se mi zdita kar primerna za vroče poletne dni. Sama sem ljubiteljica nude odtenkov šmink, saj menim da mi rdeča ali kakšna druga vpadljiva barva ne paše najbolje. Pred kratkim sem nakupovala v spletni trgovini licila.si in sem si bolj iz šale poleg MUR šminke v zelo lepem nude odtenku The one naročila še odtenek Dazzle.

 Ugotovila sem, da je odtenek zadetek v polno za razigrane poletne dni. Šminka je lepo pigmentirana in se na ustnicah obdrži dlje časa, jih navlaži in da lahkoten občutek, zato je primerna za vse punce, ki ste take kot jaz in se vam ne da ponovno nanašati šminke vsake pol ure. Cena 1,95€ se mi zdi zelo nizka za kvaliteto, ki jo ponujajo. Drugi izdelek je MUR bronzer v odtenku Medium matte. Sama prisegam na bronzerje brez bleščic, saj zelo rada uporabljam shimmer odtenke senčil in se mi zdi, da bi bila kombinacija obojega že kar malo preveč. Bronzer dobite v zelo priročni embalaži, saj je na hrbtni strani mini ogledalce, ki vam lahko pride zelo prav in že priložena gobica za hitre popravke. Vseeno pa vam priporočam nanos s čopičem, saj izgleda končni izdelek veliko bolj naravno. Tudi ta izdelek je zelo ugoden, stane zgolj 2,95€. Sama imam kar probleme pri iskanju primernega bronzerja, ker imam topel podton kože in ogromno bronzerjev nima pravega učinka. Namesto učinka senčenja izgledam nenaravno oranžna ali pa celo roza. Ta odtenek pa se mi zdi super, tako da vse s podobnimi problemi kot jaz, poiskusite MUA bronzer Medium matte, mislim da vam ne bo žal.  Čeprav ste verjetno že vse seznanjene, pa naj še vseeno ponovim, v spletni trgovini licila.si prodajajo izključno izdelke, ki niso testirani na živalih, zato imajo z moje strani ogromno spoštovanje.




5. Peto mesto sta si tokrat razdelila parfum Yves Rocher v prijetnem poletnem vonju Retropical ter deodorant DM-ove znamke Balea Mango mambo deo&body spray. Oba proizvajalca sta me poleg lepega vonja prepričala ker sta na beli listi, to pomeni, da svoje izdelke ne testirata na živalih. Vonja se med seboj ne tepeta, zato ju lahko uporabimo skupaj, lahko pa tudi ločeno. Retropical parfum ima cvetlično-sadni vonj in ne premočne arome, zato me ne moti pri vsakodnevni uporabi. Deodorant Balea mango mambo pa me je prepričal tudi zato, ker ne vsebuje aluminijevih soli. Čeprav znanstveno zaenkrat še ni dokazano, da je ta snov škodljiva, pa vsekakor menim, da je bolje uporabjati kakšno kemikalijo manj. Za vse tiste, ki znamke Yves Rocher še ne pozate je to znamka, ki izkorišča "lepoto iz rastlin" zato so prav vse arome naravnost omamne. Zelo všeč pa mi je tudi gel za tuširanje iste znamke z vonjem "Tiara flower" brez parabenov v zelo priročni embalaži. Žal pa ga nisem slikala, ker mi ga je ravno zmanjkalo :( Trgovina se nahaja v pritličju Kristalne palače, nasproti hale A. Se splača pokukat. Tudi fantje lahko najdejo kaj zase.

6. & 7. mesto si delijo Invisibobble elastike za lase, ki ne puščajo sledi, las ne lomijo in ne zapletajo ter zapestnica Mayani design Infinity z lepim poletnim motivom. Invisibobble bi se na lestvici must have ob normalnem poletju vsekakor zavihtele višje, saj bi večkrat nosila lase spete v čopu. Poleg standardnih barv je sedaj na voljo kolekcija Pastellicious, ki nudi elestike v 4 novih pastelnih barvah. Za vse tiste, ki uporabljate Invisibobble in boste v kratkem potovale v Nemčijo, imajo tam podobne elastike znamke Papanga. Od invisibobble elastik se razlikujejo po velikosti, saj imajo na voljo velike in male elastike, ter ogromno paleto barv. Infinity zapestnica pa je must have modni dodatek za na morje, z lepim mornarskim motivom, polna upanja. Podobne zapestnice so dostopne v spletni trgovini licila.si




8. Na zadnje mesto pa se je uvrstil izdelek znamke Essence: Wave goddess. To je izdelek za vse tiste, ki imate na morju vedno lepe kodre in si jih zaželite kdaj tudi doma. ima kar nekaj plusov in minusov:
+ lahko ga uporabiš na suhih ali mokrih laseh
+ po uporabi ti lasje zares lepo dišijo
+ lahek za uporabo, saj ga samo našpricaš in s prsti, fenom ali kodralnikom oblikuješ pričesko, ki bo resnično stala še cel dan
+ priporočam puncam z neubogljivimi lasmi
+ ugodna cena (če se ne motim stane okoli 3€)
- tak izdelek je priporočljivo uporabljati samo en dan in lase nato sprati, saj so po uporabi trdi (kot od morske vode) in se hitro začnejo vozlati
- izdelek je del kolekcije summer 2014 in je v omejeni izdaji
- dolgoročna uporaba lahko izsuši in poškoduje konice
- majhna embalaža


To je vse zaenkrat, lepo se imej pa se kmalu spet slišiva!


Ni komentarjev:

Objavite komentar