četrtek, 7. maj 2015

Essence The Gel Nail Polish System Test

Pred časom smo lahko opazile, da se je Essence Color&Go kolekcija lakov popolnoma zamenjala z novimi, revulucionarnimi The Gel laki za nohte. Pred pisanjem objave, sem jih želela dobro testirati, saj sem bila v začetku malce skeptična. Zato je od zadnje objave minilo kar nekaj časa, saj sem sistem probala tudi v kombinaciji z drugimi laki. Več o tem pa v nadaljevanju.



Na uradni spletni strani piše:

"95% potrjuje, da je sistem laka za nohte the gel še obstojnejši kot lak za nohte samostojno
99% potrjuje, da je sistem laka za nohte the gel enostaven kot lak za nohte, ter fantastičen kot gel
95% potrjuje, da je sistem laka za nohte the gel enostaven za odstranjevanje
96% potrjuje, da bi nadaljevalo z uporabo sistema laka za nohte the gel

facebook nemčija raziskava s 176 testiranci 2/15"

Ker sem se želela prepričati na lastne oči, sem se odločila stestirati sistem, in sicer v kombinaciji:
  • Essence The Gel Nail Polish - Base Coat
  • Essence The Gel Nail Polish - 40 Play With My Mint
  • Essence The Gel Nail Polish - Top Coat
Pri laku mi je najpomembnejši končni lesk (glede tega sem res perfekcionistka in me ljudje nemalokrat začudeno sprašujejo kako to, da so moji nohti tako sijoči, ali nenehno uporabljam gelish, ali so nohti sploh moji in podobna vprašanja - seveda gre zahvala enemu in edinemu Seche Vite nadlaku) me je zanimalo, kako se bo obnesel predvsem nadlak.

Najprej bom opisala postopek nanašanja The Gel sistema na nohte:
  1. S paličico potisni obnohtno kožico na stran in nanesi Essence The Gel Nail Polish - Base Coat ter počakaj da se POPOLNOMA posuši.
  2. Prični z nanosom katerega koli Essence The Gel Nail Polish laka za nohte. Predlagam da vedno naneseš najmanj 2 plasti in ponovno počakaš da se lak POPOLNOMA posuši.
  3. Na koncu nanesi še Essence The Gel Nail Polish - Top Coat.



 
Na prstanec sem narisala pikice s pomočjo OPI Push And Shove in dotting tool-a.


Pa si poglejmo rezultate:

Tako zgledajo moji nohti po 10 dneh AKTIVNEGA nošenja laka:


Impresivno kajne?
Konice nohtov so minimalno obrabljene, lesk na nohtih še kar ostaja (mogoče bi bil bolj opazen pri katerem drugem odtenku, ki ni pastelen), edino malce večje mesto, kjer se mi je lak odkrušil je vidno na palcu. Poleg tega je lepo viden narastek od novo zrastlega nohta.

Še nekaj "trikov", ki sem jih sprobala s The Gel Nail Polish sistemom:

Ali drži tudi v kombinaciji z drugimi laki, ki niso Essence The Gel?
Sistem podlaka in nadlaka sem sprobala še z nekaj Flormar in OPI odtenki, a rezultati niso bili tako impresivni. Pri Flormarovih, so se mi obrabljene konice nohtov poznale že po 2 dnevih, pri OPIju pa v povprečju nekje po 4. dnevu.

Ali lahko uporabljam tehniko "štempljanja" v kombinaciji s sistemom The Gel?
Sama sem sprobala tudi to opcijo in je obstojnost ostala praktično ista (po 5. dneh sem manikuro odstranila, saj sem se jo naveličala - ostala pa je še vedno lepa, brez znakov obrabljenosti)

Ali lahko uporabljam samo Essence The Gel Nail Polish - Top Coat v kombinaciji z Essence The Gel laki za nohte?
Osebno priporočam uporabo Essence The Gel Nail Polish - Base Coata, saj nohte zaščiti pred obarvanostjo in podaljša obstojnost manikure.

Ali se Essence The Gel Nail Polish po teksturi kaj razlikujejo od Essence Color&Go lakov?
Do sedaj sem stestirala štiri nove odtenke, in sicer: Essence - Play With My Mint, Essence -  # Lucky, Essence - Electriiiiiic ter Essence - Bubble Gum. Vsi se mi zdijo malce bolj "pocasti", a nanos zaradi tega ni nič težji.

Ali lahko Essence The Gel Nail Polish uporabljam tudi samostojno, brez uporabe Base in Top Coata?
Seveda, saj se normalno posuši in ga lahko uporabljaš kot navaden lak za nohte.

Ali se Essence The Gel Nail Polish sistem odstranjuje kako drugače, ter ali rabim lučko za "utrditev" laka?
Ne, ta sistem se imenuje NO LAMP sistem, zato torej lučka ni potrebna. Manikuro je možno brez težav odstraniti z navadnim odstranjevalcem laka za nohte.

Ali The Gel Nail Polish sistem nohte kaj uniči?
Sama nisem opazila, da bi mi sistem nohte kaj uničil (zahvala gre predvsem lahkemu odstranjevanju manikure s pomočjo navadnega odstranjevalca). Nohti se mi zdijo celo malce trši.

Si že sprobala nanovejšo "pogruntavščino" podjetja Essence?
 

2 komentarja:

  1. Wooow, po desetih dneh? :O Res super! Nadlak si moram še kupiti, ampak jaz sem bila zadovoljna že ko mi je samo s podlakom in lakom zdržal štiri dni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, rezultati so kar impresivni. Probaj še nadlak, ti ne bo žal :)

      Izbriši