četrtek, 2. april 2015

Sprememba

Glede na to, da mi ni v navadi, da pišem objave o makeup izdelkih (po pravici povedano, se ne mažem ravno pogosto) sem se za danes odločila za manjšo spremembo. Ker sem bila v začetku tedna pri frizerju, mislim da si super frizerka Nina iz lepotnega studia Bodi zasluži prav posebno pohvalo. Odločila sem se za spremembo iz bakrenega balayaga v blond ombre. Naloga je bila res težka, a se je potrudila maksimalno in z rezultatom sem več kot zadovoljna.

Prej/ potem na zlikanih laseh

Prej/potem - končni izdelek
Seveda, sem nato ustvarila malce drugačen makeup, saj se mi zdi, da na svetlejše lase pašejo bolj izrazite barve.


Uporabila sem naslednje produkte:

Bourjois Healthy Mix foundation - Shade 51 
e.l.f. Studio Contouring Blush & Bronzing Powder - St. Lucia
e.l.f. Studio High Definition Powder - Sheer
MUA Eyeshadow Palette - Undress me too
Makeup Revolution Eyeshadow Pallete - No Photos Please
MAC Lipstick - Russian Red

Brez ujemajočih se nohtov pa preprosto ne gre


Tokrat v glavni vlogi Dior Carre Bleu lak za nohte.


2 komentarja: