torek, 31. marec 2015

LE: Essence Cinderella

V drogerijah je že nekaj časa na voljo omejena kolekcija Cinderella (Pepelka). Imajo kar nekaj zanimivih stvari, a so za moj okus zelo punčkaste. Kupila sem si dva laka, saj sem upala, da bosta primerna za stamping tehniko, vendar nista tako dobro prekrivna za ta namen. Bom ju pa malce izsušila in nato sprobala še enkrat.




03 Prince Charming

Ta moder odtenek se mi zdi zanimiv za "pisane" manikure, ali pa kot bazo pri stamping tehniki. Čez bi se lepo podali vzorci v kraljevo modri barvi, ali pa tematsko beli zimski motivi.

 04 Watch Out Lady Tremaine!




Kot sem že omenila, sem upala, da bo ta zlat oddtenek primeren za stamping vzorce, saj so zlati vzorci takorekoč klasika, ki se lepo podajo k temnejšim odtenkom. Konsistenca se mi zdi malce gostejša kot pri modrem, vendar je še vedno preredka za ustvarjanje tovrstnih vzorcev. Samostojno se mi zdi zanimiv, vendar je zame preveč "punčkast".

Si že opazila to kolekcijo? Kakšna se ti zdi?

Ni komentarjev:

Objavite komentar