četrtek, 26. marec 2015

Artdeco 684 and E.L.F. Smokin Hot Reviews

Danes sem se odločila stestirati dva različna odtenka rdeče, dveh različnih znamk.


ARTDECO 684


Embalaža: 5/5
Nad embalažo sem čisto navdušena. Zgornji del pokrovčka se sname, tako kot pri drugih znamkah višjega cenovnega razreda. Čopič je super, saj so ščetine lepo prirezane in je nanos resnično enostaven. Vsebina je 10ml, zato mislim, da ga imamo lahko kar dolgo časa.

Konsistenca 4/5
Konsistenca mi je kar všeč. Sčasoma, tekom nanosa se nič ne "paca" in strjuje. Lak je polnoprekriven z dvema debelejšima oz. tremi tanjšimi sloji. To me mogoče malce moti, saj se zaradi več plasti, brez nanosa hitrosušečega nadlaka dlje časa suši. Nad odtenkom sem očarana, saj sem velika ljubiteljica temno rdečih lakov. Malce me spominja na Revlon - Bordeaux, samo da ima Revlonov v sebi malce več modrega podtona.

Obstojnost 3/5
Obstojnost samega odtenka me ni ravno prepričala. Na sliki se vidi, kako je pri mezincu lak že malce okrušen. Slikala sem ga tretji dan po nanosu. Ker si ga ne upam stestirati brez uporabe podlaka (rdeči odtenki radi obarvajo naraven noht), je mogoče tudi podlak kriv za slabšo obstojnost. Vsekakor ga bom stestirala še s kakšnim drugim podlakom.

Celota 3,5/5
Artdeco 684 se mi zdi čisto povprečen lak. Navdušena sem nad odtenkom, ki mi je naravnost božanski. Še najmanj mi je všeč obstojnost, ki resnično ni presežek. Ker pa je obstojnost pomemben faktor, si ta lak zasluži oceno 3,5.

E.L.F. Smokin Hot

Embalaža 5/5


Pri embalaži me malce moti to, da je lak zgolj 5ml. Ampak po drugi strani razumljivo, saj je del paketa 10 lakov, ki sem ga kupila decembra v Ameriki. Čopič je malce debelejši, ampak lepo, ravno pristrižen, tako da nanašanje ni težavno. Kljub temu, da je količina laka majhna, se med nanašanjem v flaški ne paca, zato je nanos lahko vseskozi lep in natančen.

Konsistenca 5/5
Kot sem že omenila, se lak ne paca in je zaradi tega nanos resnično enostaven. Všeč mi je tudi to, da je kljub ne tako gosti konsistenci, polno prekriven z zgolj eno plastjo.

Obstojnost 4/5
Lak se mi zdi kar obstojen, saj se z lahkoto obdrži več kot 4 dni (potem sem ga zamenjala). Zato mislim, da je prava izbira za vse tiste, ki se vam ne da menjavati odtenkov tako pogosto. Vsekakor je presegel moja pričakovanja.

Celota 5/5
Za odlično oceno sem se odločila zato, ker je odtenek zares posrečen in je v trenutku postal moj naj rdeči lak. Ko mi ga bo zmanjkalo, ga bom vsekakor še naročila preko interneta, saj je edini minus ta, da se ga ne da kupiti v Sloveniji. Ampak, kdo ve.. Morda pa enkrat pridejo tudi k nam.


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar