četrtek, 5. februar 2015

Beauty Sweeties Review

Danes sem za vas pripravila prav posebno, sladko objavo v kateri vam bom predstavila novost na slovenskem tržišču - Beauty Sweeties bonbone. Vsebujejo naravne sestavine, koencim Q10, aloe vero, biotin ter kolagen. 

Priznam, da sem bila pred samim testom kar malce skeptična, saj nisem ljubiteljica sadja, ampak so me te bonboni čisto prevzeli in navdušili. Da pa objava ne bo tako suhoparna, sem se odločila predlagati še nekaj odtenkov lakov, ki se super ujemajo s testiranimi bonboni.


Za test so mi iz podjetja Beauty Sweeties Lepota še nikoli ni bila tako sladka poslali pet različnih okusov:

Fruit Jelly Hearts - Mango / Peach


Želatinasti srčki z okusom manga, breskve in jogurta so me najbolj navdušili. Priznam, da sem jih odpakirala že pred fotografiranjem. Znotraj želatine vsebujejo majhne koščke sadja, a se skoraj ne čutijo, kar je pri meni zelo pozitivno. Všeč mi je to, da niso tipični želatinasti bonboni, ampak že ob prvem ugrizu vidimo, da so bolj naravni, saj jih lažje pregriznemo. Vsekakor jih priporočam in si jih bom sama še kdaj kupila.

Fruit Jelly Hearts - Pomegranate / Raspberry


Naslednji okus, ki sem ga prejela je granatno jabolko, malina ter jogurt. Tudi ti bonboni so super, saj imajo zares poln okus in niso kot nek navaden žele. Res je, da mi je ta okus od vseh treh bonbonov v obliki srčkov še najmanj ljub, a kljub temu so mi še vedno bolj všeč kot večina žele produktov na tržišču.

Fruit Jelly Hearts - Acai / Fruit of the Forest


Pri acai jagodah in gozdnih sadežih sem pričakovala malce kiselkast okus, a temu ni bilo tako. Tudi te bonboni me niso razočarali. Zdi se mi, da se jogurtova krema zares lepo poda in doda tisto piko na I pri končnem okusu.

Priznam da, ko sem prvič videla koščke sadja znotraj bonbonov, je bil moj odziv: "Ojoj!". A na koncu sem ugotovila, da so kot celota super, saj imajo poln okus a kljub temu ne vzamejo občutka, da se še vedno razvajamo in sladkamo. Če pa vsebujejo naravna živila pa še toliko bolje, kaj ne? Naj omenim še to, da so srčki sestavljeni iz 20% sadnega soka, ter 6% sadnega deleža. Kar je vsekakor več kot presežek v primerjavi s konkurenčnimi bonboni na tržišču.

V paketku pa sem prejela še dvoje Finest Fruit Confection bonbone.

 Finest Fruit Confection - Pink Grapefruit


Okus grenivke mi je bil še najmanj ljub od vseh. To pa zato, ker te zvezdice vsebujejo 81% delež sadja in so zares malce grenke. Jih pa priporočam vsem sladkosnedom/sladkosnedkam, ki pred televizijo radi pojejo kaj "pregrešnega", saj so bonboni tako sladki, da bosta dva ali trije zadosti kar za nekaj časa.

Finest Fruit Confection - Cranberry

Okus brusnice pa me je navdušil. Kljub 81% deleža sadja imajo še zmeraj okus po bonbonih in so mi več kot všeč. Seveda bi tudi tukaj izpostavila pravilo "manj je več", saj so zelo sladki in jih zato priporočam tudi tistim, ki želite izgubiti kak kilogram pa se težko odvadite od sladkarij. Tukaj bo najverjetneje nekaj bonbonov zadostovalo in izpolnilo potrebo po sladkem za cel dan, čeprav v resnici nimajo ogromno sladkorja.

Za lažjo predstavo o sestavinah jih prilagam tukaj: Apple juice from apple juice concentrate (58%), cranberry juice from cranberry juice concentrate (16%), sucrose, apple puree from apple puree concentrate (7%), glucose syrup, natural flavouring, gelling agent: pectin, antioxidant: ascorbic acid, purple carrot juice concentrate, lemon juice concentrate, aloe vera gel (0,01%), coenzyme Q10 (0,01%), biotin.


Kot končno oceno, bi rada poudarila, da so bonboni res nekaj zanimivega, novega ter predvsem zdravega. Priporočala bi jih vsem tistim, ki jim ni vseeno kaj zaužijejo in v kakšnih količinah. Menim, da bi bili všeč tudi tistim, ki nad sadjem niste preveč navdušeni, saj imajo še vedno okus po bonbonih. Primerni pa so tudi za vegetariance, saj ne vsebujejo živalskih snovi.





Obljubila sem še, da vam bom predstavila nekaj odtenkov, ki so po mojem mnenju "bonbončkasti" in se super ujemajo z zgornjimi okusi (laki so našteti z leve proti desni):
  • Catrice - Chrome Leon
  • Essence - Candy Love
  • Catrice - Glitter Me If You Can
  • Catrice - Bricky Mouse
  • Flormar Pretty - P16
  • Essie - Jam N' Jelly
  • Catrice - I'm Legend Berry
  • Flormar Supermatte - M129
  • Makeup Revolution - Gravity Pulls You Thru
Za photo shooting sem uporabila  Essie - Jam N' Jelly fuksija odtenek z mini modrim šimrom, ki ustvari zares prelep efekt in je primeren za vse, ki želite imeti srčkane nohte.


Essie - Jam N' Jelly

 Zanima me, ali ste že preizkusili Beauty Sweeties bonbone in kakšni so se vam zdeli? Kater okus je pa vam najljubši?


Za pomoč pri fotografiranju bi se rada lepo zahvalila IJ Photography, saj končen izdelek brez tebe ne bi bil takšen, kakršen je. Posebna zahvala pa gre tudi Uroš Kramberger Photography, ki nama je posodil del opreme, da je bilo slikanje v udobju mojega doma kar se da prijetno in nemoteno.


Ni komentarjev:

Objavite komentar