nedelja, 4. januar 2015

New York - Part 4

V naslednjih dneh sem imela namen obiskati MOMA (Museum of Modern Art). Timing mi je bil kar pisan na kožo, saj imajo ob petkih Free Admision day, s strani Uniqlo. Priznam, da nisem ravno za moderno umetnost, a sem se veselila ogleda Dalijevih del (bila sem že v njegovem muzeju v Španiji). Osebno, se mi veliko slik ni zdelo zanimivih, a moram priznati, da jih je bilo nekaj naravnost genijalnih!

vrsta pred vhodom










Koliko odstopanj od originala opaziš :) ?

Sledovi letal






limited edition razstava


Super zgodba :)














Naslednji dan sem nestrpno pričakovala pošiljko podjetja Bundle Monster.

Seveda sem mogla nove platke tako sprobat. Zvečer sem se odločila za sprehod po Times Squaru, šoping po MACu (P.S. punce: MAC je v Ameriki res malce cenejši kot pri nas). 




 Na poti domov sem se ustavila v trgovini, kjer sem našla kanistrčke Arizone... How cool is that? :D


Super tablice, ki žal niso imele prostora v mojem kovčku, zatotorej so ostale v trgovini :/


 Še dokaz, kako resno jemljejo američani novoletni čas:






 Pa še naš skromen vhod:

Ponedeljek - super dan za šoping! Preko spletne strani sem si rezervirala povratno karto za avtobusni prevoz iz Flushinga (Queens) do Hamptonsa in nazaj. Tam sem obiskala ogromen Tanger šoping center.


Seveda sem potovala v stilu :)

Prihod v šoping center

prvi del daril za domače

tudi jaz nisem ostala praznih rok

ogromno šoping vrečk?!
 Izlet se mi je zdel super, našla sem ogromno super trgovin s super izdelki. Če bi imela več časa bi sigurno še kaj nakupila. Ob prihodu domov pa me je že čakala mini smrečica :) Kako pozorno od Nancy.
 Naslednji dan pa me je že pričakal paketek za Bejo. Ker se je bližal božič, sem morala po nakupih za darila.
 Na božični dan, so me Nancy Lorena in Patrick povabili v drugo hišo na Pacific Ave.  Tukaj prilagam še nekaj slik notranjosti, saj je mene čisto prevzela:





 Naslednji dan smo bile z Loreno in Nancy vabljene na zabavo Lorenine prijateljice v New Jerseyu.
 Na poti smo se ustavile v ogromen šoping centru v New Jerseyu, kjer sem nakupila nekaj malekosti.


Čudovita kravata, del darila za očeta
 Na zabavi sem se imela super, spoznala sem ogromno najrazličnejših ljudi z najrazličnejšimi zgodbami. Ob vrnitvi domov, pa sem videla, da v Sloveniji sneži.
 Zato sem morala poslikati sebe, kako s sončnimi očali hodim po New Yorku, kjer je bilo tisti dan kar vroče.
Sosedova mačka

Lucky in jaz
 Kot zadni cilj izleta sem si zadala obisk Central Parka, ki je naravnost čudovit. Prepričajte se sami:













Pravi ameriški hot dog.









Naslednji dan sem se z Loreno odpravila proti letališču, saj je tudi ona odhajala domov v Miami.






Adijo New York

9 ur pozneje: Zurich

Iz Zuricha sem potovala v Milano, kjer me je pričakal oče in nato sva se počasi odpravila proti domu (s postankom in mini šopingom v Benetkah).

Seveda pa me je bila najbolj vesela Beja, ki je kar skakala od sreče. Ameriški pribolški pa so ji bili tudi prav po godu.

Tako se je končalo moje potepanje po Ameriki. Priznam, da New York sedaj že močno pogrešam, saj te dejansko spremeni, spremeni tvoje poglede na svet, zaveš se kako majhni smo in kako malo je potrebno da smo v življenju popolnoma srečni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar