petek, 26. december 2014

New York - Part 3

Huhu, spet jaz. Zdaj imam pa res ogromno za pokazati, saj se je zgodilo veliko stvari od mojega zadnjega posta. Objavila bom v dveh delih, saj je ogromno slik in bi drugače računalnik kar pregorel ob nalaganju :) Naj začnem pri naključnem sprehodu na 5th Avenue in obiskom Empire State Buildinga. Svoj sprehod sem začela pri Union Sqareu, proti Empire State Buildingu in nato po 6th Avenue nazaj do L traina.

 Na poti sem videla ogromno zanimivih stvari.
Michael Kors na 5. Aveniji




 FLATIRON BUILDING:

 MADISON SQUARE PARK:

EMPIRE STATE BUILDING:










 Mini shopping center na poti domov (JCPenny)

Tako se je končal ta moj dan. Glede na to, da je bilo hoje ogromno (zavila sem tudi v ogromno trgovin :P ), sem bila na koncu čisto izmučena in sem kar padla v posteljo - AMPAK, se je splačalo!

Naslednji dan sem se odločila za vožnjo s Staten Island Ferryjem. Na podzemni sem spoznala super fanta iz Venezuele. Ker študira v ZDA, svoje družine ni videl že tri leta. Med božičnimi prazniki ga je mama presenetila in pršla obiskat, zato se je odločil, da gresta na izlet v New York in Washington.

Trajekt je bil ogromen, z ogromno najrazličnejšimi ljudmi, skoraj vsi z enim ciljem: videti kip svobode.
Terminal




Približevanje

Na trajektu

Staten Island
Ko smo prispeli nazaj, je bila moja naslednja postaja ogled Brooklyn Bridgea, po katerem sem se sprehodila - žal nimam nobene slike, saj je začelo deževati, nato pa sem poiskala najbližjo podzemno do Atlantic Ave. kjer sem v Petsmartu želela nakupiti nekaj stvari za mojo psičko Bejo.


odsevni dežni plašček

oprsnica

flisek

igračka z odejico

medved, ki se oglaša

pošast

piškotki

Piškotki 2
Tako je minil še en dan. Aja naj povem še to, da sem se na poti od Brooklyn Bridge-a do podzemne izgubila. Kar naenkrat sem se znašla v China Townu, obkrožena s kitajskimi trgovinami, škorpijoni v mini bazenčkih, vsi napisi so bili v kitajščini. Na srečo, sem našla lokalno avtobusno postajo, kjer je bila zaposlena prijazna gospa, ki mi je dala napotke do podzemne. Moram priznati, da vedno, ko se izgubim v New Yorku, najdem nekaj novega, zanimivega.

BRONX ZOO:
Za naslednji dan sem imela planiran obisk Bronx Zoo-ja, saj imajo ob sredah dan donacij in za 10$ dobiš dostop do vseh omejenih atrakcij.



Zanimiva hiša na poti do Bronx Zooja

Še nekaj zanimivega

Cilj




levi

















Roza Flamingoti :)



Eden izmed 5000 še živečih






igrivi morski levi

bizoni


tiger










 Nad živalskim vrtom sem bila kar navdušena, saj sem videla kar nekaj zanimivih živali. Res pa je, da jih ogromno ni bilo na spregled, saj so pozimi včasih skriti ali pa jih odpeljejo na druga mesta, kjer je za njih bolj toplo in lažje preživijo zimo. Moram reči, da kakor sem videla, se s temi živalmi tukaj ravna zares lepo, so negovane in mi ne delujejo preveč nesrečne.

Naslednji dan sem se odločila le za sprehod po ulicah v bližini Union Squara - seveda tokrat v drugo smer.


 Se javim spet kmalu, saj se grem sedaj pripraviti za zabavo v New Jerseyju :)


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar