nedelja, 21. december 2014

MAC Craving & Mocha review

Ti dve šminki sta uradno postale moje najnajnaj... Pravzaprav, sem imela MAC Mocha odtenek že dolgo na WL, ampak, ko sem prišla v njihovo trgovino na Times Squaru in je prijazna prodajalka takoj pristopila k meni, sem jo prosila, če mi lahko pomaga izbrati odtenek šminke, ki bo pasal na moj odtenek kože in podton, saj se prevečkrat zgodi, da sem nad neko šminko čisto navdušena, ko pa jo nanesem, se mi zdi, da mi sploh ne paše in da izgledam prav smešno :)

Najprej mi je pokazala odtenek MAC Craving, ki mi je bil na začetku malo vprašljiv, saj je po navadi pri meni vse kar je več kot nude, že iz komfortne cone :D ampak, ko sem si jo nanesla, mi je delovala presenetljivo super!

MAC Craving je odtenek iz njihove Amplified Creme kolekcije in je nežno vijolčno rdečkasto rjav odtenek. Glede na moj rumen podton kože, se mi zdi da mi rjavkasti odtenki še najbolje pristojijo. Všeč mi je, da ima šminka čisto mini bleščice, ki dajo moker videz ustnic in jih kljub temnejšem odtenku, optično povečajo.

No naslednji odtenek mi je tudi prodajalka sama priporočala in ko sem pogledala ime, kar nisem mogla verjeti svojim očem. Bil je namreč odtenek MAC Mocha, ki je bil že tako dolgo na moji wish listi. Kot da bi vedela, me je tako razveselila, da bi skoraj poskočila do stropa.

Odtenek MAC Mocha je mešanica med nude rjavkastim odtenkom s pridihom mareličnih tonov. Skratka, meni je popolna. Všeč mi je njen satinast finiš, ki obstojnost le še podaljša in naredi poseben efekt na ustnicah.


Jaz sem navdušena nad obema. Kateri je pa tvoj najljubši MAC odtenek?


Ni komentarjev:

Objavite komentar