četrtek, 18. december 2014

8 Stvari, ki jih ne prodajajo v Sloveniji, pa bi jih MORALI!!!

Za pisanje današnje objave me je navdihnilo dejstvo, koliko odličnih in kakovostnih stvari prodajajo v New Yorku, ampak noben izmed Slovencev ne pomisli, da bi jih začeli prodajati pri nas. Če pa jih pri nas že prodajajo, so cene enormne in zagovarjajo dejstvo, da je kakovost sorazmerna s ceno. Kar pa ne drži vedno tukaj v NYC.

1. E.L.F. Cosmetics


Naj povem, da sem imela njihove stvari nagledane že v Sloveniji in ko sem jih končno nakupila, sem bila vse prej kot razočarana. Še posebaj bi pohvalila njihove čopiče, blushe, lake, ki so super prekrivni, čistilo za čopiče, maskaro 3 v 1 in še bi lahko naštevala. Super je, če se pred nakupom malce posvetujete oz. pogledate katere stvari se splača nakupiti, ker so kvalitetne in katere manj. jaz sem z izdelki vse prej kot razočarana, a moram priznati, da sem pred nakupom naredila temeljito raziskovanje ;) Aja, še glede cene: večina izdelkov se giblje nekje med 1, 3 ali 6$. Kar se mi zdi super, glede na kvaliteto, ki jo nudijo!

2. eos Lip Balm


Naj povem, da je tale mala čudežna stvarca, pravi rešitelj v teh mrzlih vetrovnih dnevih. Glede na to, da so mi prve dva dni ustnice čisto popokale zaradi vetra, ki je bil tukaj res "pasji", mi jih je tale čudežni jajček pozdravil v 2 dneh. In kaj mi je pri njem najbolj všeč? To da je 100% naraven, saj vsebuje kokosovo, karitejevo, jojobino olje, vitamin E in še nekatere sestavine, ki so odlične za suhe razpokane ustnice. Cena: 3,30$

3. It's a 10


Tale produkt je na mojih laseh fantastičen! Dejansko spominja na Uniq One, tudi po "funkcijah", ki jih ponuja. Zdi se mi, da so se moji lasje Uniq One-a že kar malce navadili, zato mi ni žal, da sem kupila It's a 10 produkt, saj se mi ne zdi nič slabši on Uniq-a, morda celo boljši! Cena: 15$

4. Sally Hansen odstranjevalec laka
Ta odstranjevalec laka je pa dejansko WIN! Prva stvar, ki mi je všeč je ta, da je OGROMEN. Moram priznati, da to zares pogrešam v Sloveniji, saj odstranjevalec porabim povprečno nekje v 3 tednih. Ta bo sigurno zdržal dlje časa. Všeč mi je njegova formula, saj vsebuje vitamin E in proteine žitaric, ki nohte okrepijo. Cena: 3$

5. Diamond Cosmetics blok pila

Imaš velikokrat to "nezgodo", da se ob piljenju porežeš, si poškodueš obnohtno kožico? To se meni vse prepogostokrat dogaja, zato sem se odločila za nakup te blok pile, ki je do nohtov zelo nežna! Cena: 1,30$

6. The WET Brush!


Prisegaš na Tangle Tezzer? Okej, sva že dve. No, ja... Prisegala sem, dokler nisem sprobala te krtače! Na prvi pogled zares deluje kot običajna kartača in naj priznam, da sem jo kupila, bolj kot ne, po nesreči. Ker nisem s sabo vzela nobene krtače, sem si želela kupiti eno, ki bo prijazna do mojih las in do denarnice. V Targetu, sem naletela na to - The Wet Brush! Ko sem jo sprobala, sem videla, da je zadetek v polno. Moji lasje spodaj so obupni! Ker jih imam ogromno, se mi nenehno vozljajo. In ta krtača jih zaradi svoje oblike lažje doseže in povsem enostavno, brez cukanja, razvozlja. Naravnost obožujem jo! Zaradi svojega mat držala je super tudi pod tušem, saj ne spolzi iz rok. Plus to držalo je v primerjavi z Tangle Teezerjem bolj priročno pri sušenju las. Skratka, uradno je zamenjala moj Tangle Teezer. Cena: 8$

7. SINFUL COLORS

Hmmm, s tem lakom sem imela malce dileme, ali ga naj objavim tukaj, ali ne. Gre se za to, da sem ga preizkusila in se mi je začel krušiti po enem dnevu. Ampak sem spet temeljito raziskala in ugotovila, da je bila najvrjetneje krivda moja, saj se ne ujemata z mojim podlakom. Ker pa je drugje napisano ogromno pozitivnega o teh lakih, sem se vseeno odločila in ga objavljam. Ta firma lakov ima NOROO izbiro, ogromno različnih barv in finišev. Plus krtačka mi je top, saj je tanka, natančna in popravki po nanosu so resnično minimalni! Cena: 1,50$

8.  SECHE VITE
Source: Seche.com

Seche Vite je must have vsake punce, ki da kaj na svoje nohte! Resnično, to je najboljši nadlak s čudovitim leskom. Najverjetneje bi sodil na prvo mesto v moji objavi, a sem ga uvrstila na konec, saj ga je možno dobiti v Sloveniji, preko Slovenske internetne strani Destination Pretty in ga plačati po povzetju. Kljub temu, ga tukaj prodajajo skoraj v vsaki drogeriji, stane pa zgolj 6$. kar je super cena glede na mega bombastično kvaliteto! Obljubim, da bom v Slovenijo prišla oborožena z najmanj štirimi, tako da, bodo zdržali kar nekaj časa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar