nedelja, 16. november 2014

Essence 187 Juicy Love

Se strinjaš, da klasični rdeči lak paše skoraj za vsako priložnost? Pa vendarle se mi zdi, da je resnično kvaliteten lak s popolnim odtenkom težko najti. Zdi se mi, da ima zelo malo svetlo rdečih odtenkov tisti pridih glamuroznosti. Zato sem danes pripravila oceno Essence - Juicy Love lakca, ki je relativno nov odtenek v Essence kolekciji Color & Go.

Embalaža : 3/5
Lak dobimo v 8 ml embalaži in glede na ceno, se mi zdi več kot ugoden. Velik plus pri Color & Go je ta, da ima zgornji del embalaže enake barve, kot je odtenek sam. Zato ga je lažje najti in na prej pade v oči, tudi če ga imamo pospravljenega v torbici ali škatli s kozmetiko. Velik minus se mi pa zdi čopič. Glede na to, da so se mi po navadi zdeli ok in nisem imela nobenih težav pri nanašanju, sem bila kar malce prenesečena. Rdeč odtenek je resnično težko nanašati, saj se vsaka napaka hitro pozna in ga je nato težko s čopičem zabrisati, zato se mi zdi čopič zelo pomemben faktor.

Konsistenca: 3/5
Konsistenca je nekje srednje redka. Vendar je kljub temu lak kar dobro prekriven. Glede na to, da imam trenutno rose gelish, mi to niti ni tako pomemben faktor. Zato prekrivnost preverjam z malo pikico, ki jo narišem na noht in nato opazujem s katero plastjo, ga lak prekrije. Mnogo rdečih lakov je takšnih, da imamo po 1 plasti ali dveh občutek, da nam je noht super prekril, sčasoma pa vidimo, da se nam pozna kakšna nepravilnost. Ta lak nepravilnosti prekrije šele s tretjo plastjo. Končen finiš mi ni ravno všeč, saj se mi zdi, da se premalo sveti, zato sem čez nanesla Chanelov nadlak.

Obstojnost: 5/5
Vem da je Essence ogromno punc odvrnil od nakupa s prvo serijo Color & Go lakov za nohte, saj so bili resnično slabo obstojni. Včasih so se začeli krušiti že po 2 ali 3 urah. Sedaj so obstojnost resnično izboljšali, še vseeno pa priporočam nanos nadlaka, ki jo bo še podaljšal.

Celota: 3/5
Glede na to, da mi je pri rdečih lakih zelo pomemben čopič, je bil ta prava nočna mora. Mogoče sem samo jaz "naletela" na takšnega, morda pa ima cela serija Juicy Love lakov takšne čopiče. Tudi sam odtenek se mi ni zdel glamurozen, saj je po mojem mnenju vseboval preveč oranžnega podtona. Kljub temu pa me je prepričala obstojnost, saj se mi po 4 dneh nošenja (pomaganje pri menjavi letnih gum ter pri montiranju novih luči v sobi) sploh ni začel krušiti, kar je velik plus. Zato se mi končna ocena zdi nekako povprečna. Vsekakor nakup tega laka priporočam tistim, ki jim je obstojnost resnično pomemben faktor, ter tistim, ki obožujete oranžne podtone.



Moj trenutno TOP glamurozen "rdečko" je vsekakor Flormar Quick Dry - Red Flag, a je kljub popolnemu odtenku zelo težaven za nanašanje, saj se resnično hitro suši in se med lakiranjem na čopiču nabirajo "obloge". Zato se moje iskanje popolnega rdečega odtenka še vedno nadaljuje.
Si že prebrala oceno naj jesensko rdečega odtenka Flormar Supermatte m104 Review ? Kateri rdeči odtenek je pa tvoja prva izbira?



Ni komentarjev:

Objavite komentar