ponedeljek, 20. oktober 2014

"Busy" Weekend =)

Heiaa!
Moj vikend je bil kar "naporen". V soboto izlet na Bled, V nedeljo v Portorož in v Trst. No ja, pa saj sem se zvečer po prihodu učila in pripravljala za kolokvij ;)

Bled
Pravzaprav, sta bila oba izleta čisto nenačrtovana. Zato je bil tudi nenačrtovan obisk shopping centra v Trstu - Torri d'Europa, kjer nisem bila že skoraj eno leto. Verjamem, da ste mnoge od vas tam že bile, a vseeno sem se odločila napisati objave o drogerijah, ki jih tam lahko najdete.

Slika naju z Bejo v Portorožu.
Lep, sončen dan :)
No tako, pa smo prispeli v Trst. Prvo sem si ogledala limoni, in moram reči, da se mi ni zdel nič posebnega, saj imajo večino stvari, kot so pri nas.
Aja, naj še omenim, da sem slikala pretežno samo zunanjost drogerij, saj so tam zelo "tečni", če želiš slikati kakšen produkt.

Druga trgovinca s kozmetiko je bila Botega Verde, kjer imajo kar nekaj kakovostnih produktov za nego kože. Tiste, ki prisegate predvsem na naravne sestavine, boste sigurno našle kaj zase.

Naslednja zanimiva trgovinca s kozmetiko, je bila Sephora. Tukaj sem našla kar nekaj novih stvari, saj poleg Essija, ter ogromno najrazličnejših parfumov priznanih blagovnih znamk, prodajajo predvsem lastno. Naj pa omenim še nekaj glede cene: L'orealova maskara Collagen Infused, Power Volume h, ki pri nas stane nekje med 8-10 € (Kupila sem jo v DMu in sem nad njo totalno razočarana), stane v Sephori kar 19, skoraj 20€.

Notri sem našla kar zanimivo poličko, polno lakov, znamke Formula X. Res so se mi zdele same lepe barve, zato sem rekla, da jo moram deliti z vami. Za tiste, ki ste navdušene nad Formulo X, naj vam namignem, da lahko na tem naslovu, dobite kar 22 lakov, za približno 70$. Kar je občutno ceneje, kot v Sephori, saj boste za en lak odštele 14€.

In pa še za konec, moj najljubši, Kiko. Prodajalko sem resnično lepo prosila, ali lahko od daleč slikam trgovinico, pa mi žal ni pustila. Zato je tudi ta fotka nastala čisto na skrivaj in ni najboljše kvalitete.

V tej trgovini sem si kupila kar 3 lake za nohte:
Nadlak: Kiko Nail Care - Gel Look Ultra Glossy Effect
Kiko Quick Dry - 856 ter
Kiko 514




Poleg tega pa sem si kupila še čevlje:




In pa še slika zdolgočasene Beje v trgovini s čevlji.

Upam, da vam bo ta objava prav prišla, kar se tiče makeup trgovinc, ki jih najdete v Torri d'Europa.





Ni komentarjev:

Objavite komentar