nedelja, 14. september 2014

HI-CO Plus High Color Review + In a Hurry Manicure

Hejla!

"Ej, sobota je, v gužvi sem, nimam časa!" so najbrš besede skoraj vsakega dekleta. Saj veste tisto, ko imate zvečer kakšne opravke (žur, pijača s prijatelji, ogled tekme itd.) ampak morate še po nakupih, na kosilo, si po možnosti pobarvati lase, umiti, posušiti, zlikati.. in na koncu vam ne ostane prav dosti časa še za nohte. No to se je včeraj zgodilo meni. Ker sem bila letos kar dosti na morju je to terjalo svoj davek. Moji lasje so bili že čisto izčprani, brezvoljni, zapletali so se in kljub uporabi Uniq One spreja (ocena dostopna na:Summer Must Have izdelki) jih nisem spravila v boljšo kondicijo. Zato sem se odločila, da si kupim brezbarvni preliv za lase. Vendar sem si kmalu premislila in se odločila da preizkusim barvnega, saj ne vsebuje amonjaka in drugih za lase škodljivih substanc, ampak jih dejansko zdravi. Zavila sem v frizersko trgovino Estela in se odločila za Brelilov HI-CO Plus High Color Barvni preliv v odtenku št. 5, ki naj bi bil rdeče-oranžne barve.

Vsak, ki me malo bolje pozna, ve da sem zamenjala že ogromno barv za lase, ampak, da se zadnje čase poslužujem predvsem naravnih tonov. Zato je bila to zame prava sprememba. Ker sem se enostavno zaljubila v ombre lase, sem upala da bo preliv dovolj svetel da mi ombre efekta ne bo uničil. V najslabšem primeru sem se tolažila, da se bo barva sprala po 6-7 pranjih. Priznam, z malce strahu sem si nanašala barvni preliv na oprane, z brisačo posušene lase. Najhujše pa je bilo čakanje. Barvni preliv se pusti od 15 do 30 minut in kot je že v moji navadi, sem počakala vse do zadnje minute. Vmes je celo prijateljica stiskala pesti, da bo barva dobro izpadla in me ne bo strah zapustiti stanovanja, saj sem, kot sem že povedala, pristašica naravnih tonov in je bil to zame resničen šok. No in moram priznati, da sem bila nad rezultatom prijetno presenečena. Preliv mi je dejansko lase spravil v kondicijo, poleg tega pa nisem izpadla "šekasta", ampak se mi ombre prehodi še vedno lepo poznajo.
Poleg barvnega preliva sem si v DM-u kupila še Balein sprej za ravnanje las, saj imam sama precej skodrane. Pred tem sem uporabljala Balea Glatt+Glanz intensiv serum, saj se mi do las ni zdel agresiven, ampak ker mi ga je zmanjkalo sem tokrat kupila Balein Trend It Up Glatt Spray od katerega, po pravici povedano, nisem imela pretiranih pričakovanj - kupila sem ga bolj zaradi izredno lepega vonja po češnjah.

Nad svojim učinkom me je resnično presenetil, saj so lasje dejansko ostali lepi gladki in ravni skozi cel dan, kar je pri meni kljub likanju misija nemogoče. Ima pa seveda ZELO slabo lastnost: na drugem mestu vsebuje alcohol denat, zato moramo biti pri uporabi zelo previdne, saj zna ob prepogosti uporabi izsušiti lase. Poleg tega pa ne nudi termične zaščite in ni nič kaj prida pri razčesavanju vozlov. Zaradi teh dveh razlogov je uporaba Uniq One spreja vseeno nujna, ga pa Balein Glatt-Spray lepo dopolni. Vseeno sem nad Baleinim Glatt+Glanz intensiv serumom bolj navdušena in ga bom ponovno ob prvi priliki tudi kupila, saj vsebuje bolj lasem prijazne sestavine.
Tako, ko sem končala z urejanjem pričeske in nanosom make upa, se mi je že zelo mudilo (naj povem še da mi je med sušenjem las "crknil" fen), zato sem se odločila za hitro lakiranje vseh nohtov s snežno belim odtenkom Flormar 400, ki paše prav za vse priložnosti. Kasneje pa sem le spremenila prstanec in nanesla China Glaze - For Audrey v temno mint odtenku ter Essence - Black is Back in ju kombinirala z Nail Tattoo nalepkami, za katere žal ne vem proizvajalca, saj jih imam že kar nekaj let; ter sredinec, na katerega sem nanesla 3 "mint packe".

Se opravičujem za kvaliteto slike, saj kot pravim, se mi je cel dan mudilo,danes pa sem si že spremenila manikuro.
Palec, kazalec, mezinec: Flormar 400 (2 plasti)
Sredinec: Flormar 400 (2 plasti), China Glaze - For Audrey
Prstanec: China Glaze - For Audrey (1 plast), Essence - Black is Back (1 plast), Random Nail Tatto nalepke

Tako pa izgleda barva las kot celota:

Moram priznati, da se je še nisem privadila, ampak mi je sam odtenek noro všeč in že razmišlam o nakupu permanentne barve v istem oz. podobnem odtenku.

Lep vikend,



Ni komentarjev:

Objavite komentar