četrtek, 7. avgust 2014

Preproste ideje

Helouuu!!


Danes sem se odločila napisati refleksivno objavo z malo več slikovnega materiala. Ker nisem bila nikoli za bloge in je ta moj prvi, so me nekateri vprašali zakaj ravno o nohtih? Odgovor je čisto preprost. Ali veš tisto: najslajše so stvari, ki jih ne moremo imeti. No tako se je začelo pri meni. Ker treneram rokomet, mi šport ne omogoča dolgih in lepih nohtov. Vedno so kratki, razcepljeni, zalomljeni, "poflajštrani" z microporom in umazani od smole. Od tu izvira moja želja po lepih nohtih. Dolgo časa si jih sploh nisem lakirala in bili so obupni, sama pa jim nisem posvečala pretirane pozornosti, saj so se mi zdeli brezupni. Nato sem si enkrat za neko posebno priložnost nalakirala in lak mi je zdržal kar dolgo. Opazila sem pa da se mi med treningi ne lomijo več tako pogosto kot so se mi prej. Ugotovila sem, da so mi nalakirani nohti noro všeč. Od takrat me redkokdaj opazijo brez laka. Sčasoma sem začela ustvarjati in uporabljati različne tehnike poslikav. Še vedno se pa najraje poslužujem metode "keep it simple", saj ne maram zapraviti ogromno časa za lakiranje, pa še hitro se naveličam. Zato sem za danes pripravila par fotkic mojega ustvarjanja. Mogoče ti bo kakšna ideja všeč in jo boš lahko uporabila na svojih nohtkih. Bom pa v prihodnje objavila vodič meni najljubših nail art-ov. Že vpnaprej se opravičujem za kvaliteto nekaterih fotografij, saj sem jih nameravala imeti le za lasten arhiv, da bom pa kdaj pisala blog se mi pa niti sanjalo ni.


Sprva sem začela z bolj lahkimi motivi, nohti so bili vedno ekstremno kratki brez prave oblike, saj vse kar je bilo daljše me je motilo pri rokometu.




 Ampak vsaka stvar se enkrat konča in prav tako je pri rokometni sezoni. Takrat je čas za daljše nohte. Ker mi rastejo zelo dolgo sem si jih poleti hodila gelirat, po enem nanosu gela pa so bili zelo krhki in uničeni. Probala sem tudi s permanentnim lakiranjem, pa kaj ko se prehitro naveličam ene barve. Kmalu po tem sem sklenila, da si kupim svoj paket za geliranje in tako se je pričelo. Ugotovila sem tudi, kako naravne nohte spraviti v kondicijo zaradi geliranja. Kaj več o tem pa v prihodnjih objavah.


Ljubiteljsko sem pričela gelirati nohte tudi drugim puncam. Zato na nekaterih slikah niso le moji.



 Letošnji pravi hit so pa pastelčki, pisani nohti, ter mat laki. Zato sem tudi sebi naredila poslikavo v takšnem stilu.

Tako, zdaj bo pa pooočaasiiii spet čas za krajšanje nohtov in priprava na novo sezono. Čeprav moram pohvaliti, da odkar uporabljam gel se mi zaradi rokometa ni noht še nikoli zlomil in sem bila prikrašana za kar nekaj bolečih trenutkov :)


Upam da ti je kakšna fotka prišla v pomoč in se ti je porodila ideja za naslednji nail art. Če želiš mi lahko slediš na instagramu: saratomse25, kjer se nemalokrat pojavi kakšna slikca ustvarjanja poslikav.

Pa še malo za hec: moja najljubša stranka Beja



P.S.: lakiranje pasjih šapk ni del mojega vsakdana. Sama sem proti lepotičenju psov in uporabljanju izdelkov, ki so testirani na živalih. Do sedaj je imela tačke nalakirane le enkrat v šali, pa še to z lakom, ki ni škodljiv ne za živali, ne za ljudi, saj ne vsebuje DBP-ja, toluena, formaldehida oksibenzona in nekaterih drugih nevarnih snovi.

P.S.2: Za vse, ki ste ozaveščeni o strupenih snoveh v lakih in testiranju na živalih, naj pohvalim firmi Zoya in Opi, ki se ne samo trudijo izdelovati lake brez strupenih snovi in snovi škodljivih za zdravje, pač pa tudi s svojimi kampanijami ozaveščajo ljudi o negativnih sestavinah lakov za nohte. Thumbs up! Tudi Essie je znamka brez škodljivih snovi, Bourjois in Revlon pa izdelujeta formule z manj toksini in se na ta način približujeta že prej omenjenim znamkam.


Se kmalu ponovno slišiva,












Ni komentarjev:

Objavite komentar