torek, 19. avgust 2014

My Midnight Love*

Pozdravljena na mojem blogu!

Moram ti povedati, da je moja detektivska akcija končno uspela. Si kdaj opazila kako težko je najti popolen temno moder odtenek, ki ni poln bleščic? Jaz sem ga iskala kar 3 mesece. Zelo lep odtenek sem videla v seriji Pretty Little Liars na Hanni in od takrat se je začelo. Preiskala sem vse možne spletne trgovine, Müller v Ljubljani, Mariboru, DM v Ljubljani, Mariboru, Flormar na Portugalskem, no in končno sem zavila tudi v Supernovo, v Flormar in kar nisem morala verjeti svojim očem, ko sem ga končno zagledala na polički. Temno moder, skoraj črn s čisto rahlim modrim shimmrom. Kaj naj rečem, spet so zadeli v polno! Flormar 398 dobiš v kar 11 ml embalaži. Lak je polno prekriven, zadosti je že 1 plast, jaz seveda dodam še eno, finish je super, shimmer se opazi le na soncu drugače pa odtenek izgleda lepe temno modere barve, skoraj črne. Zaljubila sem se vanj <3. Edina slaba lastnost je čopič, ki ni nič slabši od ostalih, le v Bourjoisovi so zame še vedno najboljši. Če obožuješ "mokro" svetleč videz nohta priporočam, da čez lak naneseš še plast nadlaka, ki poudari sijaj. Plasti nanosa se mi zdijo malce debelejše, zaradi konsistence laka, zato je tudi malce težji za nanos, ampak nič kar natančen čopič in odstranjevalec laka ne moreta popraviti.




Za vse tiste, ki imate rade temne nohte, a nemarate črne barve, ali pa ste jo že naveličane, je ta lak popoln. Kljub vsemu pa se mi še vedno zdi kar malce nevsakdanji, saj kot sem že omenila, je malo odtenkov podnobnih temu. Tako, da boste tudi iz tega vidika edinstvene. Tiste, ki pa ste zaljubljene v nočno nebo in utrinke, pa je lak popoln za nail art v tem stilu. Lahko ga kombiniraš tudi s preprostimi pikicami, narišeš lepe, vedno elegantne mini vrtnice ali pa kaj drugega. 

Jaz sem se odločila za mini sovico.
Podoben odtenek je tudi O.P.I.jev Russian Navy, a ga nisem našla nikjer. Ampak še vedno mi je po primerjanju swatchev Flormarjev lepši. Če nemaraš shimmer lakov, lahko poiščeš tudi take s creamy finishem, Sama sem jih videla v DMu od firme Sh-e, ali pa pokukaš v kakšno spletno trgovino. Če pa si želiš točno ta odtenek ga dobiš v Supernovi na štantu od Flormara za zgolj 2.99€. Se splača, kaj ne? Lahko pa preiskusiš tudi lakec Flormar pretty P29, ki je podoben temu, le da ima notri zelenkasto-moder shimmer.


Ni komentarjev:

Objavite komentar