nedelja, 31. avgust 2014

I Feel sLOVEnia, I Feel Basketball*

Živijo!

** Today's post will be written in Slovenian language, because of 2014 FIBA World's Basketball Cup in Spain. This is tutorial for fans from Slovenija.

Verjamem da večina spremlja svetovno prvenstvo v košarki in stiska pesti za naše košarkarje! Današnji post je namenjen vsem navijačicam, da bodo stiskale pesti s stilom ;) Za navijaški look potrebuješ 3 lake v barvah dresov SLOVENSKE REPREZENTANCE.

Svetlo zelena, modra in bela. Jaz sem uporabila kombinacijo Flormar 400, Essence 138 L.O.L. ter Bourjois 23 In the navy, ki je sicer malce temnejša kot slovenski dresi, ampak mislim da se zelo lepo poda na nohtih.


Prvo namaži palec, kazalec in sredinec s svetlo zeleno, prstanec z belo ter mezinec z modro. Nato na vse nohte z izjemo prstanca nanesi najljubši nadlak - jaz sem v tem primeru preizkusila Catrice Gel Like Top Coat. Sicer se ne more primerjati z Chanelovim, ampak se vseeno kar lepo sveti in na nohtu naredi lepo gladko teksturo. Počakaj da se lak popolnoma posuši.


Nato imaš dve opciji: lahko rišeš direktno na noht, ali pa na Konadovo štampiljko. Jaz sem na desno roko risala direktno, na levo pa sem vzorec nanesla s pomočjo štampiljke.
Ko je nadlak na štamplijki posušen ga pomočjo pincete odlepi in nujno malce obreži, saj se bo lepše prilegel nohtu. Nato ga enostavno prilepi na prstanec, ki je bele barve, nanesi nadlak in nato ostanek motiva, ki se drži prsta obriši s čopičem pomočenim v odstrannjevalec laka. V primeru direktnega risanja na noht pa uporabi tanek čopič in "dotting tool" za risanje mini zvezd.


Navijaški nohti so končani! Naši košarkarji so si že priborili eno zmago in upam oz. verjamem da jih bo na tem prvenstvu še mnogo!






Ni komentarjev:

Objavite komentar